Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi için, pek çok değişkeni kullanmaktadır. Parametre derken; hezel, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, zevküsefa, güçlü hayat standartları, rahatlık, rahatlık, sonra uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Cemi bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni yahut doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, yalnızca satın derç davranışını göstermelerini kurmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara yönelik lakin nihai gaye, her dakika daha bir küme satış olmakla yan yana, ekseri, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın vesair markalara yeğleme edilmesini kurmak olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların sosyal mesuliyet hesabına yahut kendileriyle alakalı çısoy rastgele bir düşünceyi savunmak yahut reddetmek hesabına konstrüksiyonlabilmektedir. Cemi bunların tasar çizimı konstrüksiyonlırken, en bir küme örutubet taşıyan iş, inandırıcı bir şekilde işlenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, bazısı işlenme biçiminden dolayı, bazısı de seçilen tasar çizim kabilinden dolayı, insanoğluı ikna etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dert, bazısı dakika kullanılan oyuncuların toplum içerisinde mevla olduğu konumla alakalı olabilirken bazısı dakika zıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. önlıklı diyaloglarla örülen düşüncemların ikna etmekten uzak olmasının bir vesair nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, vesair türlere bakarak daha az ikna edicidir. Görüntülerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle yahut ifadelerin arsa aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan rastgele bir tesir unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, daha güçlü bir tesir yaratabilmek için, reklamlarda kullanılan hezel, gır gır haller, güçlü hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, tesir unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, hayaletlerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda sözcükünü ettiğimiz tesir unsurları aslında haklı seçilmektedir. Ancak burada dert, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Doğrusu seçilen tesir unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere mevla olması gerekmektedir. Lakin umumi olarak reklamlar inandırıcı yürütmek zorundadır. Bunun beraberinde muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın esas kuralı gaye kesime seslenme geçirmek, bu gaye kitle ile empati kurarak kampanya yaratmak makro üleş sahibidir. Böylecene gaye kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).